Information
* = obligatoriskt fält

Välkommen till Servicesupport formulär för att skapa ett textilärende.



Ärenden kan registreras via detta formulär dygnet runt, ärenden hanteras vardagar 07.00-16.00.
:Fyll i formuläret så här:

Samtliga ärenden ska information om beställare anges, fyll i utvalda fält i formuläret under rubriken ”Beställare”
1. Ange kostnadsställe/kundnummer
2. Ange adress
3. Ange kontaktuppgifter: kontaktperson, telefonnummer inklusive riktnummer och e-postadress
När man fyller i sitt kostnadsställe/kundnummer i översta fältet och sedan byter fält, så visas tidigare registrerade ärenden (som fortfarande är aktiva) i en lista nedanför.
Kom ihåg att kryssa i rutan ’’skicka kvittens och information till e-post” innan du skickar in ärendet för att få återkoppling på ditt ärende.

A, Hur du beställer personaltextilier:
1. Under rubriken ”Beställning” finns de olika rubriker med olika kläduppsättningar utifrån behov eller yrkesroll
2. Välj passande rubrik för ditt behov, välj sedan passande artikel, storlek och antal.
3. Om det behövs tilläggas mer information så kan du använda fritextrutan under ”Övrigt - Beskrivning”
3.1 Gäller det beställning digital vård: ange då i den rutan namn till den beställningen gäller, budstationsnummer, verksamhetsområde, enhet, ort
4. För att skicka iväg beställningsförfrågan trycker du på ’’skicka beställning’’ lite längre ned.
5. Tidsåtgången för hantering av beställningar är cirka 2v, så kom ihåg att vara ute i god tid vid klädbeställningar.


B, Har du något av följande behov eller liknande; skapa en avvikelse, lämna synpunkt eller klagomål, ställa en fråga, önska uppföljning eller liknande, gör så här:
1. Under ”Beställning” finns de en rubrik ’’Avvikelser’’, klicka där och bocka i rutan
2. Gå till rubriken ”Övrigt” och i fritextrutan ”Beskrivning”
3. Beskriv utförligt det du har behov av att framföra för att handläggare ska kunna hantera ärendet på bästa sätt
4. För att skicka iväg ärendet trycker du på ’’skicka beställning’’ lite längre ned.
5. Inkomna ärenden prioriteras utifrån behov och hanteras av handläggare inom textilförsörjningen där efter.

Avvikelser Textil
Beställare
K-ställe/Kundnr :
*
...
Hjälp
Enhet :
Betalande kund :
...
(Om annan än beställaren)
Adress :
...
Kontaktperson :
*
Telefon :
*
E-post :
*
Beställning
Övrigt
Leveransbyggnad :
*
...
Hjälp
Plan :
...
Rum :
...
Beskrivning :
Skicka kvittens och information till Epost :
Rensa alla fält
Skicka beställning